Monday, February 6, 2012

movie 2011

salam n hello guys :)

well hi XD today kan gua bosan , gua mcm tkda bnda jah nk buad so mari lah kite cot cet cot cet . k k tajuk nya movie 2011 , skrg dh 2012 ennnnnn ennnnn .  so apa yg gua nk cite kn gua nk hurai movie-2 awesome yg gua tgk masa 2011 la , mwhehe . top 3 ~

-
-
-
-
-

3 : FAST AND FURIOUS FIVE

ini cite numb 3 pilihan gua lah , mmg the best doww . gua rasa gua dh tgk cita nie ulang-2 kali smpai tk terkira , cm tk bosan je gua rasa bila last-2 tu dorg bukak peti besi kluar duit b'depuk-depuk ! pehh , sbar jela . hihi tipu la klau korg kata cite nie tk best . bodoh la klau cmtu ~ ^0^

-
-
-
-


2 : TRANSFORMER

andddd , cerita nie telah mendapat numb 2 di carta gua . huahua , gua tgk crita nie dgn mak gua n bpak tiri serta abg-2 tiri gua . abg-2 tiri gua a yg smangat poyo sgt nk tgk cite nie , mmle gua cm tk exited tau . sbb gua tk pnh phm cite transformer nie , gua tk layan . but thenn when the show startssss , gua cm try la fokes kn diri nk tgk . kebaboowwmmmmm !!! best la sial XD gua cm dh malu dgn diri sndri coz awal-2 td gua ckp cite nie boring . haha , bumble-bee tu gua punya chop ! dea omeeyyyy ♥

-
-
-
-
1 : REAL STEEL 

this is our winner (!) keching keching keching !!! cerita ini adalah cerita pilihan nombor 1 dlm 2011 movie gua ! tahniah tahniah . haha ,  cite nie mmg wadafak cool awesome gila babi lah biingaiii . gua exited nie , anggap la mcm gua tgh jerit-2 kt muka korg , wkakaka . bila gua tgk crita nie , semua prasaan ada . mmg feel lah crita dea kann , haa tu makan deaa . kelakar , bersemangat , tersentuh . segalanya man . thumbs up :D




okay tamat lah sudah pembebelan gua pada post kali ini . terima kasih sekalian sekalian :)

No comments:

Post a Comment